Не Фейсбуком єдиним: як керівництво ОТГ комунікує і своїми мешканцями

В реальності карантину цифрові комунікації влади зі своїми громадянами стали дуже актуальними. Проте, якщо у великих містах ця система налагоджена, то на місцях ситуація буває різною. У новому дослідженні Аналітичний центр УКУ проаналізував як керівники новостворених Об’єднаних територіальних громад використовують цифрові інструменти для комунікації з мешканцями.

Ось декілька висновків з дослідження:

Більше половини громад (61%) присутні у Facebook. З них 44 % мають лише сторінку, 12 % лише групу та 5 % одночасно сторінку та групу. Цікаво, що в середньому сторінка охоплює лише 7% мешканців, група — 11 %. При чому кількість учасників у групах майже вдвічі більша, ніж кількість підписників у сторінок. У групі люди активніші, вони дискутують і обговорюють актуальні питання, висловлюють з чим вони не згодні, і які проблеми існують там, де вони живуть. Тому місцевій владі варто користати з цього майданчика та активно підтримувати комунікацію з мешканцями.

Попри це, тільки 5.4 % громад не мають власного сайту. Хоч він необхідний як і для виконання норми закону «Про доступ до публічної інформації», так і для більш ефективного налагодження комунікації керівництва ОТГ із мешканцями. На актуальних сайтах ОТГ номер телефону є у 97 % громад, електронна скринька — у 95 %, а графік прийому — у 72 %.

Майже на половину сайтів (44 %) громадяни заходять прямо з пошуковика. Хоча 40 % сайтів оновлюють розділ новин рідше, ніж раз на тиждень, або не оновлюють взагалі. Проте люди частіше заходять на сайт, якщо керівництво ОТГ публікує там інформацію про доходи та витрати, або ж переходять із соцмереж, якщо там регулярно публікують якісний контент.

17 % громад із вибірки мають YouTube-канал. При чому, простежується взаємозалежність: чим більше переглядів відео, тим більше переходів на сайт. Instagram використовують тільки декілька ОТГ і здебільшого для того, щоб залучити молодь.

Із повними текстом результатів дослідження можна ознайомитись тут.

Меню

Не Фейсбуком єдиним: як керівництво ОТГ комунікує і своїми мешканцями

В реальності карантину цифрові комунікації влади зі своїми громадянами стали дуже актуальними. Проте, якщо у великих містах ця система налагоджена, то на місцях ситуація буває різною. У новому дослідженні Аналітичний центр УКУ проаналізував як керівники новостворених Об’єднаних територіальних громад використовують цифрові інструменти для комунікації з мешканцями.

Ось декілька висновків з дослідження:

Більше половини громад (61%) присутні у Facebook. З них 44 % мають лише сторінку, 12 % лише групу та 5 % одночасно сторінку та групу. Цікаво, що в середньому сторінка охоплює лише 7% мешканців, група — 11 %. При чому кількість учасників у групах майже вдвічі більша, ніж кількість підписників у сторінок. У групі люди активніші, вони дискутують і обговорюють актуальні питання, висловлюють з чим вони не згодні, і які проблеми існують там, де вони живуть. Тому місцевій владі варто користати з цього майданчика та активно підтримувати комунікацію з мешканцями.

Попри це, тільки 5.4 % громад не мають власного сайту. Хоч він необхідний як і для виконання норми закону «Про доступ до публічної інформації», так і для більш ефективного налагодження комунікації керівництва ОТГ із мешканцями. На актуальних сайтах ОТГ номер телефону є у 97 % громад, електронна скринька — у 95 %, а графік прийому — у 72 %.

Майже на половину сайтів (44 %) громадяни заходять прямо з пошуковика. Хоча 40 % сайтів оновлюють розділ новин рідше, ніж раз на тиждень, або не оновлюють взагалі. Проте люди частіше заходять на сайт, якщо керівництво ОТГ публікує там інформацію про доходи та витрати, або ж переходять із соцмереж, якщо там регулярно публікують якісний контент.

17 % громад із вибірки мають YouTube-канал. При чому, простежується взаємозалежність: чим більше переглядів відео, тим більше переходів на сайт. Instagram використовують тільки декілька ОТГ і здебільшого для того, щоб залучити молодь.

Із повними текстом результатів дослідження можна ознайомитись тут.