Новини

“Працювати з цією темою — це великий виклик”: підсумки молодіжної конференції

Реалізуючи проєкт «Єдність України в контексті окупованих територій», Аналітичний центр УКУ продовжує ініціювати обговорення теми причин та наслідків окупації та майбутньої деокупації та реінтеграції Криму та ОРДЛО.  Проєкт відбувався у декілька етапів. На першому з…

“Існує розрив між законодавством та практиками його застосування”, – Остап Кривдик про результати дослідження

Аналітичний центр УКУ реалізував проєкт, в рамках якого було проведене дослідження стану законодавчого врегулювання питань щодо окупованих територій, впливу прийнятих законодавчих актів на ситуацію в Україні, а також проаналізовано інформацію про проблеми і успіхи впровадження…

Оголошено переможців конкурсу наукових робіт

Протягом 8-9 липня молоді дослідники представляли свої роботи під час конференції «Єдність України в контексті окупованих територій», що відбувалась в Київському центрі УКУ.  Під час 6-ти сесій конкурсна комісія вислухала виступи 18-ти учасників, що стосувались…

Окуповані території і закон: яку країну ми будуємо? – Аналітичний центр УКУ представив результати дослідження

Яким є українське законодавство щодо тимчасово окупованих територій Криму і ОРДЛО? Чи ухвалені законодавчі акти можуть вирішити увесь спектр проблем, які виникають внаслідок гібридної війни Росії проти України? Та чому важливо переходити від реактивної політики…

Книга “Після Путіна” на Книжковому Арсеналі

Аналітичний центр УКУ презентував українське видання книги “Після Путіна” під час Книжкового Арсеналу. Автор – американський дослідник Герман Пірчнер-молодший, який протягом 40-ка років досліджує Росію. У книзі він описує сценарії розвитку Російської Федерації після відходу одного…

Результати оцінювання наукових робіт

Раді повідомити вам, що конкурсна комісія уважно вивчила наукові роботи учасників конкурсу і виставила свої бали. Всі роботи перевірялись зашифрованими, члени конкурсної комісії не знали авторів робіт, які перевіряли. Членами конкурсної комісії були:  – Петро…

Для чого в Україні 1200 університетів? – відповідає Михайло Винницький

Як пристосувати освіту до ринку праці? Чому виховати людину – не менш важливо, ніж навчити професії? У чому проблеми і переваги малих університетів – таких, як УКУ і Могилянка, та великих – як Шевченків і…

Чи стала безпечнішою атомна енергія у 21 столітті? — думки експертів

Чим подібні COVID-19 та Чорнобильська катастрофа? Чому скорочення атомної енергії не є світовим трендом, а радше — навпаки? І чому попри те, що авторитарні країни є лідерами ядерної енергетики, безпека та авторитаризм є непоєднуваними? Про перспективи…

“Ризик – частина свободи”, – думки Ірини Старовойт

Чого ми навчилися під час пандемії і від чого відвикли? Як травми вплинули на здатність українців вижити? Як не пропасти в майбутньому? Розповідає кандидатка філологічних наук, літературознавиця і поетка Ірини Старовойт на лекції «Новини з…

Освіта майбутнього. Якими мають бути університети?

Сьогодні, думаючи про майбутнє університетів, я запитую себе наскільки це майбутнє пов’язане з бажанням та здатністю університетів генерувати суспільний капітал? Про роль університетів у розвитку демократії та про «університет, який служить» читайте в колонці від…
Меню